Unravel research
Bezoekadres:Burgemeester Reigerstraat 78
3581KW, Utrecht
Plan je route
Provincie:Utrecht
Land:Nederland
Telefoon:030 22 71 937
E-mail adres:tim@unravelresearch.com
Website:https://www.unravelresearch.com
AoM Ranking:

Unravel Research kijkt in het brein om marketing effectiever te maken. Meer inzichten, meer zekerheid, meer omzet. Hoe ze dat doen? Simpel, drie dingen:
- Reclameonderzoek: Voorspel en verhoog reclame-impact
- Retailonderzoek: Meten wat klanten niet vertellen
- Usability & CRO onderzoek: Zorg voor meer online conversie
Unravel Research combineert grensverleggende technologieën om heldere antwoorden op lastige vragen te vinden. Duidelijk en tastbaar. Wat zit er dan in de gereedschapskist?
- EEG
- Implicit Associations
- Eye Tracking
- Biometrics
- Emotion Recognition
- Gedragsexperimenten.
Heb je vragen? Kom langs voor een demo!
Faciliteiten
Contactpersonen
Tim Zuidgeest
Mede-oprichter
Telefoon: 06 22879957
E-mail adres: tim@unravelresearch.com
Tom van Bommel
Mede-oprichter
Telefoon: 06 25102479
E-mail adres: tom@sttresearch.nl
Panelfaciliteiten
Branches
Advertising, Fast moving consumer goods, B2B, Reclame, Zakelijke dienstverlening
Typen onderzoek
Communicatieonderzoek, Imago-onderzoek, Mediaonderzoek, Prijsonderzoek, Verpakkingsonderzoek, Website-onderzoek, Reclame-onderzoek, Entertainment onderzoek, Usability onderzoek, Brand Asset Onderzoek
Onderzoeksmethoden
Eye tracking, EEG, Emotion Recognition, Gedragsexperimenten, Biometrics, Impliciete Associatietest
Referenties
Gamma, Albelli
Reviews
Prisca Metz - Market & Consumer Research Manager
Albelli
20-10-2023
Het onderzoek gaf ons juist andere – en daardoor hele waardevolle - inzichten, die we middels ‘traditioneel’ onderzoek niet hebben kunnen ontdekken. Hierdoor zijn we op een andere manier naar ons vraagstuk gaan kijken en konden we efficiënter gaan optimaliseren.
Chantal Smit - Kalverda - Projectmanager Strategie & Transformatie
Gamma
30-10-2023
Nu al meerdere onderzoeken met Unravel gedaan. Alle onderzoeken zijn vlot en soepel verlopen. Erg leuk om te zien hoe mensen door de winkel navigeren, wat ze wel en vooral ook niet zien en welk gevoel ze daarbij hebben. Na elk onderzoek een kort en bondig verslag gekregen met aanbevelingen die we direct in de praktijk hebben kunnen brengen. Over een paar weken staat het volgende onderzoek alweer gepland.