Een mens krijgt meer dan 70 Gig aan informatie te verwerken. Per dag. Bedrijven en instellingen worden iedere minuut data-richer, maar blijven insights poor. Wij geloven dat zónder analyse, zónder interpretatie, zónder ‘vertaling’, blijven data wat het zijn: data. Mark Twain zei het al: “Data is als afval. Je kunt maar beter weten wat je ermee gaat doen voordat je het verzamelt!”
wat we bieden
En dat is waar wij het beste in zijn. Wij bieden bedrijven en instellingen insights die richting en keuze bieden voor groei. Groei op 3 gebieden:
Wij hebben een bijzonder slim team, meer dan 100 jaar ervaring en de creativiteit om data te vertalen naar insights. En van insights naar strategie.
onze toegevoegde waarde
Dit doen we al voor a-merken en organisaties als Coca-Cola, Sanoma, Hunkemöller, Hans Anders, Ziggo, McKinsey, het Rijksmuseum en anderen. Onze kracht zit in onze mensen. In een persoonlijke, prettige samenwerking. In met je meedenken. En in een unieke aanpak. Niet voor niets omschreef een klant ons als “het bureau met de kwaliteit die je van een groter bureau verwacht. Maar nooit krijgt.”
Dus wat kunnen we voor jullie doen? Waar lopen jullie tegenaan?
"The results from the research were quickly available, clear and very usable. This has already resulted in various policy changes for the various operating companies for the short, medium and longer term."