CHOICE Insights + Strategy
Bezoekadres:Sumatrakade 1299
1019RM, Amsterdam
Plan je route
Provincie:Noord Holland
Land:Nederland
Telefoon:020-5210660
E-mail adres:info@thechoice.nl
Website:https://www.choice-insights.nl
AoM Ranking:

Een mens krijgt meer dan 70 Gig aan informatie te verwerken. Per dag. Bedrijven en instellingen worden iedere minuut data-richer, maar blijven insights poor. Wij geloven dat zónder analyse, zónder interpretatie, zónder ‘vertaling’, blijven data wat het zijn: data. Mark Twain zei het al: “Data is als afval. Je kunt maar beter weten wat je ermee gaat doen voordat je het verzamelt!”
wat we bieden
En dat is waar wij het beste in zijn. Wij bieden bedrijven en instellingen insights die richting en keuze bieden voor groei. Groei op 3 gebieden:
- nieuwe producten of markten,
- je huidige merkpositie of campagne-effectiviteit, en in
- meer tevreden en loyale klanten.
Wij hebben een bijzonder slim team, meer dan 100 jaar ervaring en de creativiteit om data te vertalen naar insights. En van insights naar strategie.
onze toegevoegde waarde
Dit doen we al voor a-merken en organisaties als Coca-Cola, Sanoma, Hunkemöller, Hans Anders, Ziggo, McKinsey, het Rijksmuseum en anderen. Onze kracht zit in onze mensen. In een persoonlijke, prettige samenwerking. In met je meedenken. En in een unieke aanpak. Niet voor niets omschreef een klant ons als “het bureau met de kwaliteit die je van een groter bureau verwacht. Maar nooit krijgt.”
Dus wat kunnen we voor jullie doen? Waar lopen jullie tegenaan?
Faciliteiten
Inhouse callcenter, Panelfaciliteiten, RAAS - Research as a Service (online onderzoeksplatform)
Contactpersonen
Arno van Welzen
Insights + Strategy
Telefoon: 020 5210665
E-mail adres: arno@thechoice.nl
Martin Siebelhoff
Founder
Telefoon: 0205210660
E-mail adres: martin@thechoice.nl
Panelfaciliteiten
Branches
Advertising, Bouw/woning, Media, Onderwijs, Overige zakelijke dienstverlening
Typen onderzoek
Communicatieonderzoek, Evenementen onderzoek, Haalbaarheidsonderzoek, Imago-onderzoek, Klanttevredenheidsonderzoek, Lezersonderzoek, Medewerkerstevredenheidsonderzoek, Mediaonderzoek, Naamsbekendheidonderzoek, Prijsonderzoek, Productonderzoek, Tevredenheidsonderzoek, Verpakkingsonderzoek, Vrijetijdsonderzoek, Website-onderzoek, Woningmarktonderzoek
Onderzoeksmethoden
Deskresearch, Diepte-interview, Eye tracking, Face-to-face, Groepsdiscussie, Kwalitatief onderzoek, Net Promoter Score, Observatie en registratie, Online onderzoek, Panelonderzoek, Schriftelijk onderzoek, Social Media marktonderzoek, Telefonisch onderzoek
Referenties
Ziggo, Hunkemöller International, McKinsey & Company, Nederlandse Museumvereniging, Rijksmuseum, RVO, Sanoma, T-Mobile, Twinfield, BPD, Liander, Malmberg, Gemeente Amsterdam, Plus Supermarkten, Unicef, Aids Fonds, RET, Connexxion, CJG Rijnmond, Welzorg, Vereniging Eigen Huis, Hans Anders, Vesteda, Politie, Kennisnet