Connecting the dots
Wij bekijken onderzoeksresultaten vanuit diverse invalshoeken.
Zo komen wij tot de kern en kun jij snel knopen doorhakken.
INVALSHOEKEN. We maken gebruik van:
Economische psychologie: Het menselijk brein vertoont allerlei kronkels. Mensen doen niet wat ze zeggen en laten zich onbewust beïnvloeden en sturen. Hier houden we rekening mee bij het interpreteren van de resultaten.
Zakelijke context: Door nauwe samenwerking met jou als klant, begrijpen we de markt waarin je opereert. Zo houden we focus op jouw bedrijfs-/marketingdoelstellingen. Gecombineerd met de kennis opgedaan bij eerdere onderzoeken, vertalen we dat wat jouw doelgroep zegt effectief door naar marketing/business consequenties.
Actualiteit: Door actuele ontwikkelingen en trends te betrekken bij de analyse, kunnen we uitkomsten beter verklaren. Tijdgeest, cultuur en de maatschappij kleuren de resultaten.
KERN
De uitkomsten van deze analyses brengen we terug naar de essentie, waarmee je to-the-point antwoord krijgt op jouw vragen. Dankzij begrip voor wat er omgaat in jouw klanten kun jij gefundeerd keuzes maken.
KNOPEN DOORHAKKEN
Samen met jou stemmen we de inhoud en de vorm van de deliverables af. We houden scherp zicht op de deelbaarheid van de resultaten. Zo kunnen collega’s, die niet betrokken zijn geweest bij het onderzoek, makkelijk deelgenoot worden. Dit draagt in hoge mate bij aan het besluitvormingsproces.