Neurensics

Neurensics

Website
Bezoekadres
Nieuwe Achtergracht 129-B
1018WT, Amsterdam
Plan je route
E-mail adres:
info@neurensics.com
Telefoon
020-2200167
Provincie
Noord Holland
Vacature
This is some text inside of a div block.

bent u de eigenaar van dit bedrijf? Meld u aan voor een bedrijfsprofiel.

Meld u aan voor een bedrijfsaccount

Waarom

Neurensics

Ontdek het onbewuste effect van marketing

  • Krijg inzicht in het effect van jouw reclames
  • Voorspel het gedrag van de consument
  • Haal meer rendement uit marketinginspanningen


Neurensics is het grootste neuro-marktonderzoeksbureau ter wereld en kijkt in het brein om objectieve antwoorden te krijgen op klantvragen. Neurensics maakt gebruik van state of the art onderzoekstechnieken, zoals fMRI, EEG, RIAT & Eye Tracking.


Je kunt bij Neurensics terecht voor:

  • Reclame-onderzoek (Ad testing)
  • Reclame-concept testing
  • Merkgroei en branding
  • Prijsonderzoek (Pricing)
  • Verpakkingsonderzoek (Packaging)
  • Valuing (wat waardeert de klant het meest, zoals: propositie X of Y?)


Heb je vragen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Kwaliteit en certificeringen

Aangesloten bij Data & Insights Network
Ja
Research Keurmerk Groep:
Nee
MOA gouden standaard:
Nee
Gebruikt Onderzoek filter:
Nee

Faciliteiten

Contactpersonen

Walter Limpens
Senior Client Executive
Telefoon:
06 41 91 98 02
Andries van der Leij
Head of Research & Development
Telefoon:
020 22 00 167

Typen onderzoek

  • Communicatieonderzoek
  • Productonderzoek
  • Verpakkingsonderzoek
  • Reclame-onderzoek
  • Valuing

Branches

  • Advertising
  • Fast moving consumer goods
  • Overige zakelijke dienstverlening
  • B2B
  • B2C

Onderzoeksmethoden

  • Eye Tracking
  • fMRI
  • EEG
  • Brain Guided Interpretation
  • RIAT

Referenties

No items found.

Reviews

Natasja van Buuren
Centraal Beheer

"Neuro-onderzoek is voor Centraal Beheer dé oplossing voor het pre-testen van reclames. Neurensics vertaalt de onderzoeksinzichten voor ons in concrete en realistische aanpassingen van het reclamemateriaal, waar wij samen met ons reclamebureau direct mee aan de slag kunnen.”

Machiel van de Poll
Tele2

“Door Neuro Ad Testing kregen wij snel de inzichten die wij nodig hadden om onze reclames te optimaliseren. Hierdoor hebben wij in korte tijd ons imago succesvol kunnen veranderen. Én, het onderzoek heeft bijgedragen aan een mooie beloning: de award voor effectieve campagnes ‘Effie gedragscampagne kort’."


Dave Brosens
Smint & Frisk

"Door fMRI-onderzoek krijgen we unieke inzichten over de verwerking van onze reclames. Het toont aan dat deze snel, automatisch en emotioneel verwerkt worden. Dit biedt ons de handvatten om onze reclames steeds verder te optimaliseren en te blijven groeien als merk."


Onze professionele partners