Ontdek het onbewuste effect van marketing
Neurensics is het grootste neuro-marktonderzoeksbureau ter wereld en kijkt in het brein om objectieve antwoorden te krijgen op klantvragen. Neurensics maakt gebruik van state of the art onderzoekstechnieken, zoals fMRI, EEG, RIAT & Eye Tracking.
Je kunt bij Neurensics terecht voor:
Heb je vragen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
"Neuro-onderzoek is voor Centraal Beheer dé oplossing voor het pre-testen van reclames. Neurensics vertaalt de onderzoeksinzichten voor ons in concrete en realistische aanpassingen van het reclamemateriaal, waar wij samen met ons reclamebureau direct mee aan de slag kunnen.”
“Door Neuro Ad Testing kregen wij snel de inzichten die wij nodig hadden om onze reclames te optimaliseren. Hierdoor hebben wij in korte tijd ons imago succesvol kunnen veranderen. Én, het onderzoek heeft bijgedragen aan een mooie beloning: de award voor effectieve campagnes ‘Effie gedragscampagne kort’."
"Door fMRI-onderzoek krijgen we unieke inzichten over de verwerking van onze reclames. Het toont aan dat deze snel, automatisch en emotioneel verwerkt worden. Dit biedt ons de handvatten om onze reclames steeds verder te optimaliseren en te blijven groeien als merk."